Ankara’nın Etimesgut ilçesi Fatih Sultan Mehmet Bulvarı’nda seyreden ticari araç ile EGO otobüsü çarpıştı. Çarpışmanın ardından EGO otobüsü yol kenarında bulunan ağaca ve yayaya çarpıp yoldan çıktı. İhbarla kaza yerine 112 Acil Sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.
1 KİŞİ ÖLDÜ 9 KİŞİ YARALANDI
EGO otobüsünde yaralanan 9 kişi çevredeki hastanelere sevk edilirken, otobüsün çarptığı yaya ise yaşamını yitirdi. Hayatını kaybeden kişinin cenazesi adli tıp morguna kaldırıldı.
EGO’DAN AÇIKLAMA
EGO Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamada saat 14.21’de gerçekleşen kazaya, 505 numaralı Sincan–Sıhhiye hattında hizmet veren EGO otobüsünün karıştığı bildirildi.
Kazada hayatını kaybeden vatandaşa Allah’tan rahmet, yaralılara acil şifa dileğinde bulunulan açıklamada, şunlar kaydedildi:
“İlk değerlendirmelere göre, seyir halindeki otobüsümüzün önüne aniden çıkan bir hafif ticari aracın yaptığı manevra sonucunda sürücümüz direksiyon hakimiyetini kaybetmiş ve kaza gerçekleşmiştir. Kazanın oluş şekli ve sorumluluk durumuna ilişkin incelemeler emniyet birimleri ile ilgili kurumlar tarafından başlatılmış olup süreç titizlikle sürdürülmektedir. EGO Genel Müdürlüğü olarak yürütülen tüm inceleme ve soruşturma süreçlerine gerekli destek sağlanmaktadır.”
The post Ankara’da belediye otobüsü kaza yaptı: Ölü ve yaralılar var appeared first on Kilis Egitim.