İran medyası, İran Deniz Kuvvetleri’nin Hürmüz Boğazı yakınlarında üç adet ABD destroyerine saldırı gerçekleştirdiğini duyurdu. Tesnim Haber Ajansı’na konuşan anonim bir kaynağa göre, bu saldırıda ABD’ye ait savaş gemileri önemli hasar aldı. Saldırının, füzeler ve kamikaze dronlar kullanılarak yapıldığı bildirildi. Saldırı sonrasında, ABD donanmasına ait destroyerlerin Umman Denizi’ne geri çekildiği kaydedildi.
Related Posts
Kahramanmaraş’a Modern ve Güvenli Yeni Stadyum İnşa Ediliyor
- Tolga Şahin
- 11 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0
DSÖ, Kongo Demokratik Cumhuriyeti’ndeki Ebola Salgısını Şiddetle Kınıyor
- Tolga Şahin
- 20 Mayıs 2026
- 3 min read
- 0